Tjänster

Interimslösningar

Syftet med interimslösningar är att snabbt bemanna kvalificerade tjänster utan att själv göra en rekrytering. Det kan exempelvis handla om marknadschefer, kommunikationschefer, social media manager, pressansvariga eller internkommunikatörer.

– Vid interimsuppdrag får du som kund en dedikerad konsult som har stöd av sina kollegor på Lennox i sitt uppdrag. Vi tar fortsatt ett aktivt arbetsgivaransvar och därför tecknar vi inte några avtal på mer än 80 procent – en dag i veckan vill vi att konsulten är på hemmakontoret. Vår erfarenhet är att det är en hållbarare lösning för alla inblandade, inte minst för dig som kund, säger Elin Ahldén, ansvarig för Lennox interimserbjudande. 

Vi på Lennox strävar efter långsiktiga och nära samarbeten med alla våra kunder. Som ett lärande företag arbetar vi för att snabbt skapa oss en stor förståelse för våra kunders affär och omvärldsläge så att vi kan bistå med bästa möjliga rådgivning. Kanske är det därför våra kunder röstat fram oss till årets kommunikationsbyrå 2024. 

    • Marknadschef

    • Kommunikationschef

    • Social media manager

    • Pr-chef

    • Pressansvarig

    • Internkommunikatör

    • PA-ansvarig

    • Förändringskommunikatör

    • Strategikommunikatör

  • Att anlita Lennox PR kostar 2 300 kronor per timme exklusive moms. Vid större projekt eller retainersamarbeten är timpriset 2 000 kronor per timme.

Kontakta oss

Kristoffer Housset, ansvarig för Lennox interimstjänster

kristoffer.housset@lennoxpr.se
076-14 54 202